TILMELDING TIL UFM'25 ÅBNER FØRST 4. DECEMBER 2024

Ansøgningsfrist er d. 1. maj 2025.

Indtast organisationsnavn*
Navn på Torvholder organisation - såfremt at I deler pladsen med flere organisationer, skal samarbejdsorganisationen angives længere nede i formularen.
Indtast CVR-nr
Indtast CVR-registreret navn
Indtast adresse*
Indtast postnummer*
Indtast by*
Indtast EAN-nr
Vælg organisationstype*

Kontaktperson

Kontaktpersonen er den primære kontakt til Ungdommens Folkemøde. De vil få tilsendt al relevant information. Hvis I er flere organisationer, der deler en plads, skal der kun være én kontaktperson.

Indtast navn*
Indtast telefonnummer*
Indtast e-mail*

Ansøg om deltagelse

Vi deler plads med følgende organisation(er)
Såfremt pladsen deles mellem flere organisationer, skal der her angives, hvilke andre samarbejdsorganisationer der er med.
Vælg deltagelsesmodel*
Ungdomsorganisationer uden støtte fra en moderorganisation kan ansøge om rabat ved at kontakte annavibe@ungdomsbureauet.dk og beskrive deres organisation. Vælg \"den lille\" i formularen.

Temaområde

Annuller